reklama

Posledné zbohom

Vôkol mňa si len tak kráčajú ľudia a ja ticho sledujem svoje kroky. Kroky, ktoré určili svoj cieľ. Priamo domov, hodiť sa na posteľ a roniť slzy. Začína pršať a po mojej tvári sa kotúľa niekoľko kvapiek. Ťažko odhadnúť, ktoré sú tie slané, veď pochmúrne počasie poskytuje dokonalé maskovanie. A ja som chameleón...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sedíš v tichosti vo svojom kresle a pozoruješ dianie okolo seba. Tvrdíš, že nevidíš a máš to i potvrdené lekárom. No mňa neoklameš. Tvoj zrak je dokonalý a dokonca ešte čímsi zvláštny. Ty totiž nehľadíš očami, ale priamo srdcom. Tak veľkým a všednými útrapami života skúšaným srdcom.

Potichu prechádzam vôkol teba. Počas mesiacov, počas rokov. A ty len tíško sedíš a múdrym úsmevom mi hladíš dušu. Vravíš, že si iba obyčajná sedliačka, akási rekvizita z minulého storočia. Avšak spôsob, akým riešiš problémy, ti môže závidieť akýkoľvek učenec. Vravia, že veľmi kričíš, no nechápu, že spievaš šepotom a každé jedno tvoje slovo nachádza nôtu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Jedného dňa pochopím zmysel života a vždy prítomný fliačik bolesti v tvojich nebovomodrých očiach.

Prestáva pršať a ľudia vôkol mňa sa dívajú na moje oči. Ten dážď mi spálil zreničky a zanechal kráter v mojom srdci. Slanosť a trpkosť tohto okamihu mi pripomína, že už nikdy na mňa nepozrieš múdrym pohľadom a nebudeš mi rozprávať malicherné spomienky, ktorých význam sme poznali len ty a ja. Detailný rozprávač, ktorý kričal a pozorný poslucháč, ktorý počúval zvučné piesne.

Dnes zomrel krásny človek.

Dnes zaplakalo nebo a rúškom smútku zahalilo môj žiaľ.

Andrea Hlaváčiková

Andrea Hlaváčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto kto spadol z výšky istoty do hlbočiny neznáma a dúfa, že to nie je tragédia ale možnosť znova roztiahnuť krídla a slobodne letieť. Zoznam autorových rubrík:  o životeto čo mi nedá dýchaťvšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu