reklama

Všetky máme svojho Billyho

Najväčšia láska nášho života. Chlap(ec) nežný, inteligentný, sexy, chápavý, prispôsobivý..Jednoducho Billy!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spomínate si ešte na seriál Ally McBealová?

Ja veru áno. Krehká právnička so životom plným neočakávaných udalostí a zvratov. Celým jej životným príbehom sa však ťahá jedna dôležitá myšlienka, ktorá osloví snáď každú ženu.

Billy Thomas. Kolega, právnik a najväčšia láska jej života. Človek, ktorý v nej dennodenne udržuje nádej, že vzájomná prepojenosť ich existencií nie je náhodná.

I ja som mala svojho Billyho. Krásneho. Dokonca som mu i jamky v lícach závidela. A tak trošku sa mi zdalo, že o svojej kráse dokonca vedel a využíval ju. Chodil tak nadpozemsky.. S poetickým nosom nasmerovaným smerom k oblakom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mala som Billyho múdreho. Svojími poznámkami dokázal zmiasť i najväčšieho rečníka a spochybniť jeho pravdy. Na každú otázku poznal odpoveď.

Mala som Billyho nežného. Jeho dotyky by ma prinútili vykvitnúť, keby som bola ružou. Pomaly a do plnej krásy.

Mala som jednoducho Billyho, ktorého mi všetci závideli.

A ja som sa jedného krásneho dňa rozhodla, že on predsa patrí k svojej George. K pani Thomasovej. A tou som teda rozhodne nechcela byť. Áno...Mali by sme krásne a inteligentné deti, ale ja som si vybrala inú cestu. Tú, ktorá ho navždy vylúčila z mojho života a dovolila mi ho prežívať naplno.

A tak ako Ally navždy bude milovať Billyho, ja budem milovať toho svojho. V kútiku srdca a v krásnych spomienkach, ktoré podľa mňa každá z nás potrebuje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Všetky potrebujeme Billyho vo svojích snoch. 

Andrea Hlaváčiková

Andrea Hlaváčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto kto spadol z výšky istoty do hlbočiny neznáma a dúfa, že to nie je tragédia ale možnosť znova roztiahnuť krídla a slobodne letieť. Zoznam autorových rubrík:  o životeto čo mi nedá dýchaťvšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu