reklama

Tá pravá- tá moja

Možno si niekde ukrytá chvíľa, čo v srdciach utícha. Možno si temná a možno prirýchla, a možno som si len privykla.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nádej, čo splýva s vločkami,

keď na mňa hľadíš - šepkáš mi,

že jediná moja túžba v tajnosti

umiera v tvojom náručí.

Stratený pohľad z temnoty,

ukrýva nežné klenoty,

keď zrazu zdá sa chvíľa nebeská,

v duchu si želám " neprestaň".

A tvoj zmysel pre cit niekde v útrobách

zhasína sviece, budí strach.

Pre denné svetlo, pre pocit šťastia z tejto minúty,

zaplatím mnoho, strácam Ťa, ak si to Ty.

Andrea Hlaváčiková

Andrea Hlaváčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto kto spadol z výšky istoty do hlbočiny neznáma a dúfa, že to nie je tragédia ale možnosť znova roztiahnuť krídla a slobodne letieť. Zoznam autorových rubrík:  o životeto čo mi nedá dýchaťvšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu