reklama

Ako mi zatúlané psíky nedajú spať...

Riadiť sa srdcom je krásny ideál, ale pýtam sa kde ostal rozum? Na začiatok a len pre poriadok - mám dvoch psíkov, ktorých nadovšetko milujem a nikdy by som nedopustila, aby im niekto ublížil. Vďačnosť a najmä bezhraničná a úprimná láska, ktorú Vám psík svojím správaním a celým svojím bytím preukazuje, nemá v dnešnom svete obdoby. Je to najvernejšia duša, ktorá jedným pohľadom pochopí všetky trápenia a zbytočne sa nepýta "prečo"... pôjde s Vami aj na koniec sveta, iba preto, že ste vy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pomôcť týmto tvorom, ktorí sa z väčšej miery ľudským a najmä nezodpovedným zavinením ocitli na ulici s ceduľkou "ZATÚLANÉ" považujem za šľachetnú a uznania vhodnú myšlienku. AVŠAK treba to premyslieť a mať v sebe kúsok ľudskosti...

Umiestniť minimálne desať psíkov do budovy, ktorá je cca štyridsať metrov vzdialená od obytného domu a v tesnej blízkosti záhradkárskej oblasti považujem za neľudské a nerozumné.

Štekanie je bežný fyziologický prejav psa. Súhlasím. Pridávam však že spánok a pokojný život na svojom kúsku zeme je bežný fyziologický prejav človeka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak večer, keď by malo všetko stíchnuť a ja by som si mala pokojne snívať svoje sny, iba sedím a počúvam kvílenie a štekot nevinných tvorov, ktoré sa nevedia dočkať, kedy sa ich niekto ujme. Snažím sa pohnúť tým svojím rozumom, hoc mi to po tých prebdených nociach príliš nejde a jediné, čo mi napadá je...

...že ak niečo robím, tak to robím dôsledne a dotiahnem veci do konca

...že ak niečo robím, tak to robím slušne a s ohľadom na okolie

...že ak niečo robím, tak nielen srdcom, ale i rozumom

... a že či sa dobre spí tým, ktorí tam tie psíky dali...

Nech sa páči ctení aktivisti, príďte zažmúriť oči k zatúlaným psíkom..želám dobrú noc, ja ju mať nebudem!

Andrea Hlaváčiková

Andrea Hlaváčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto kto spadol z výšky istoty do hlbočiny neznáma a dúfa, že to nie je tragédia ale možnosť znova roztiahnuť krídla a slobodne letieť. Zoznam autorových rubrík:  o životeto čo mi nedá dýchaťvšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu