reklama

Obchodujme ako ľudia. Obchodujme s ľuďmi.

Spomínate si, ako prebiehal obchod kedysi?  Bolo to jedno veľké trhovisko, kde mohol mať svoj stánok každý, kto mal čo ponúknuť. V jednom stánku predával obchodník smaltované hrnce a hneď vedľa staršia pani zeleninu z vlastnej záhradky. A nik nemusel dlho hľadať čo do tých hrncov dať, aby sa rodina najedla. Stačil jeden krôčik... Áno máte pravdu, vtedy boli smaltované hrnce kvalitné... A paradajka chutila ako paradajka... Zákazníci sa pristavili vo svojom obľúbenom stánku a prehodili zopár slov s milou predavačkou látok. Napokon si neraz kúpili i šatku od krajčírky, ktorú im predavačka odporučila. Celý priebeh predaja a nakupovania bol o nás, o ľuďoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vyzerá to tak, že sme kdesi vybočili. Chodníčky dnešného obchodovania sú snáď iba pre vyvolených. Divoké konkurečné prostredie a hypershopy utláčajú drobných predajcov a poskytovateľov služieb. Možno práve tých, ktorí si ešte dajú záležať na kvalitných výrobkoch a ústretovosť v poskytovaní služeb...

Aké by to bolo krásne a prospešné pre všetkých urobiť jeden krok späť o pár desiatok rokov a zároveň stále kráčať s dobou technológií... Priam nemožné...

A predsa sa to dá. Práve tieto myšlienky a potreba obchodovania s ľudskou tvárou viedli k vytvoreniu nového projektu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nákupnej Sociálnej Siete.

Pomyselného internetového trhoviska, kde si každý, kto predáva môže otvoriť svoj vlastný stánok. Ponúkať svoj tovar v predných radoch regálov, bojovať o zákazníkov tak ako sa to v slušnom obchodovaní patrí. Napríklad na základe spolupráce s ostatnými predajcami spôsobom odporúčania. Konkurenčné prostredie trhovej ekonomiky nemusí výhradne rozdeľovať. V nákupnej Sociálnej Sieti spája a vytvára partnerstvá, z ktorých majú prospech obaja obchodní partneri. Prečo by napríklad predajca počítačov nemohol odporučiť obchod s nábytkom, kde zákazník kúpi ideálny stolík pod jeho nový PC? ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V prostredí s rovnakými šancami pre každého, kto predávať chce. Tak ako do stánku na trhovisku, ani tu nie sú potrebné ďalšie investície na rozvoj obchodovania. Svojim úsilím a práve predajom je možné premeniť svoju prácu na zisk.

Každý z nás je aj zákazníkom a nakupuje práve tam, kde je to pre neho príjemné. Kde nemusí napríklad hľadať hodiny voľné miesto na parkovanie, kde si vie porovnať ceny a kvalitu produktov a kúpiť si ten, ktorý mu vyhovuje najviac. Intuitívne a pomocou troch kliknutí myškou, nie nekonečným preklikávaním cez rôzne e-shopy. Je radosť nakupovať na mieste, kde sa o svoje skúsenosti a rady môžeme podeliť v diskusných fórach a o tovare či službách si prečítať v odborných článkoch... Úprimne? Teším sa na nakupovanie na Nákupnej Sociálnej Sieti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sa tak obzriem vôkol seba, napadá mi, že myšlienka Nákupnej Sociálnej Siete je akoby zázrakom dnešnej doby. Odstraňuje skutočne všetky negatíva predaja tovaru, poskytovania služieb a nakupovania a zároveň nás vracia späť do čias, kedy bolo obchodovanie ľudské.

Na tomto "trhovisku" budem nakupovať. Je totiž prvé a najmä jediné svojho druhu a ja sa tu cítim ako človek.

Andrea Hlaváčiková

Andrea Hlaváčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto kto spadol z výšky istoty do hlbočiny neznáma a dúfa, že to nie je tragédia ale možnosť znova roztiahnuť krídla a slobodne letieť. Zoznam autorových rubrík:  o životeto čo mi nedá dýchaťvšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu