reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrea Hlaváčiková

Andrea Hlaváčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto kto spadol z výšky istoty do hlbočiny neznáma a dúfa, že to nie je tragédia ale možnosť znova roztiahnuť krídla a slobodne letieť. Zoznam autorových rubrík:  o životeto čo mi nedá dýchaťvšimla som siSúkromnéNezaradené

reklama

to čo mi nedá dýchať

Ako mi zatúlané psíky nedajú spať...

Andrea Hlaváčiková

Ako mi zatúlané psíky nedajú spať...

Riadiť sa srdcom je krásny ideál, ale pýtam sa kde ostal rozum? Na začiatok a len pre poriadok - mám dvoch psíkov, ktorých nadovšetko milujem a nikdy by som nedopustila, aby im niekto ublížil. Vďačnosť a najmä bezhraničná a úprimná láska, ktorú Vám psík svojím správaním a celým svojím bytím preukazuje, nemá v dnešnom svete obdoby. Je to najvernejšia duša, ktorá jedným pohľadom pochopí všetky trápenia a zbytočne sa nepýta "prečo"... pôjde s Vami aj na koniec sveta, iba preto, že ste vy.

  • 6. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Posledné zbohom

Andrea Hlaváčiková

Posledné zbohom

Vôkol mňa si len tak kráčajú ľudia a ja ticho sledujem svoje kroky. Kroky, ktoré určili svoj cieľ. Priamo domov, hodiť sa na posteľ a roniť slzy. Začína pršať a po mojej tvári sa kotúľa niekoľko kvapiek. Ťažko odhadnúť, ktoré sú tie slané, veď pochmúrne počasie poskytuje dokonalé maskovanie. A ja som chameleón...

  • 26. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
ARIVE DERČI...

Andrea Hlaváčiková

ARIVE DERČI...

Jednoducho vražda. Dokonalý krycí manéver v počínaní človeka, ktorý nevidel iné možné alternatívy...

  • 26. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Bolesť

Andrea Hlaváčiková

Bolesť

Dnes ma niekto pohladil po vlasoch...

  • 24. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu