reklama

Nezmyselný sen

Ak dívaš sa na mňa týmto pohľadom zabúdam, že celkom a dokonca náhodou milujem pocit, že si mi záhadou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ak poznáš moje tajné úsmevy

nebudeš mojim perám neverný

a hviezdy budú svietiť bez zmeny.

Zázrakom akoby našiel si moju dlaň

úlomky z našej chvíle prosím chráň

strácajú zmysel, keď dážď je bez zábran.

Láska má zmysel, keď chráni sny

keď dáva nádej bezbranným

keď môže dúfať v krajšie zajtrajšky.

Nerátam dni, čo ušli nám v pozadí

zabúdam na všetky možné zábrany

len ty dokážeš počúvať tie moje ozveny.

Miluješ? Miluj a buď milovaný

neprestaň rúcať, čo sme budovali

náš príbeh bol iba vysnívaný. 

Andrea Hlaváčiková

Andrea Hlaváčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som niekto kto spadol z výšky istoty do hlbočiny neznáma a dúfa, že to nie je tragédia ale možnosť znova roztiahnuť krídla a slobodne letieť. Zoznam autorových rubrík:  o životeto čo mi nedá dýchaťvšimla som siSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu